Zelenejša pravila vožnje v Združenem kraljestvu in turizem zunaj Londona

Spoznajte novosti na področju potovanj v Združenem kraljestvu: nova pravila za vožnjo z električnimi vozili in nove turistične strategije, ki širijo obisk izven Londona.

Zelenejša pravila vožnje v Združenem kraljestvu in turizem zunaj Londona featured image

Vozila za okolju prijaznejša potovanja v Združenem kraljestvu

Združeno kraljestvo je v želji po povečanju možnosti trajnostnega potovanja objavilo nova pravila za izdajo vozniškega dovoljenja. Turisti in prebivalci lahko začnejo voziti električna in vodikova vozila z maso do 4250 kilogramov.

Prej so lahko imetniki vozniškega dovoljenja kategorije B vozili le vozila s težo do 3 500 kilogramov. Vendar pa vozila s posebnimi funkcijami za dostopnost invalidnih potnikov običajno tehtajo do 5 000 kilogramov.

Uradno je ta poteza omogočila, da bo delovalo več podjetij za najem kombijev in minibusov z ničelnimi emisijami. Turisti, ki obiščejo Združeno kraljestvo, bodo tako lahko bolj fleksibilni pri izbiri okolju prijaznih vozil. Poleg tega uradniki ugotavljajo, da novo pravilo ne poudarja le podnebnih ciljev države, temveč spodbuja tudi bolj zeleni turizem.

Velika Britanija razširila nepovratna sredstva za električne avtomobile

Britanska laburistična stranka je pred tem razširila svojo subvencijo za električna vozila (ECG) in dodala več modelov električnih vozil, upravičenih do popusta v višini 1.500 funtov. Cilj te poteze, ki je del sheme v vrednosti 650 milijonov funtov, je cenejše, okolju prijaznejše in lažje potovanje za turiste in potnike na delo.

Poleg tega subvencija pomaga zmanjšati začetne stroške novih električnih vozil s ceno do 37.000 funtov. Zato uradniki upajo, da bo širitev pospešila uvajanje električnih vozil po vsej državi in podprla okoljske cilje. Poleg tega upajo, da se bo povečala privlačnost čistih prevoznih sredstev.

Turizem v Združenem kraljestvu zunaj Londona

Medtem si vodilni turistični delavci v Združenem kraljestvu prizadevajo, da bi povečali porabo mednarodnih obiskovalcev zunaj prestolnice. Konferenca Destination Britain – the Americas je nedavno združila več kot 50 britanskih ponudnikov s kupci potovanj iz ZDA, Kanade in Brazilije. Na podlagi novih partnerstev bodo predstavljene destinacije od Lake District do Durhama.

Po podatkih VisitBritain so ZDA še vedno najdragocenejši vhodni trg Združenega kraljestva. Strokovnjaki predvidevajo, da bo leta 2025 državo obiskalo 5,5 milijona ameriških obiskovalcev, ki bodo porabili približno 7,2 milijarde funtov. Medtem bo Kanada prispevala skoraj milijon obiskovalcev, ki bodo porabili približno 942 milijonov funtov. Poleg tega naj bi vhodni turizem na splošno do leta 2030 dosegel 50 milijonov obiskovalcev.

Strategija uporablja kampanjo “V glavni vlogi Velika Britanija”, ki povezuje regionalne znamenitosti z uspešnimi televizijskimi in filmskimi franšizami. Destinacije, ki so bile predstavljene v filmih Harry Potter, Bridgerton in Downton Abbey, se zdaj pojavljajo v potovalnih načrtih. Posledično so regije zunaj Londona bolj prepoznavne pri svetovnem občinstvu.

Zakaj so ti premiki pomembni

Oba dogodka kažeta na širši premik v potovalni politiki Združenega kraljestva. Z omilitvijo omejitev za vozila vlada omogoča trajnostno raziskovanje podeželskih in regionalnih destinacij. Turistična industrija pa dobiva nove priložnosti za privabljanje obiskovalcev izven prenatrpanih londonskih ulic.

Vendar pa zagovorniki okolja trdijo, da je sprememba licenciranja električnih vozil v skladu s podnebnimi zavezami Velike Britanije. Hkrati podeželska podjetja pričakujejo večje povpraševanje. Če bodo obiskovalci lahko vozili večje električne minibuse, bodo skupinski izleti postali bolj praktični, menijo nekatera turistična podjetja.

Pogled naprej

Potovanja v Združenem kraljestvu postajajo vse bolj zelena in geografsko raznolika. Kombinacija novih licenčnih pravil in novih turističnih strategij odraža v prihodnost usmerjen pristop. Vendar pa ostajajo vprašanja, ali lahko regionalna infrastruktura zadovolji naraščajoče povpraševanje.

Za zdaj imajo turisti več možnosti izbire, trajnostno mobilnost in spodbude, da se ozrejo tudi izven Londona. V prihodnjih letih se bo pokazalo, kako učinkovito te politike usklajujejo rast in trajnost.

Fotografija Joseph Mama na spletni strani Unsplash

Glasilo

logotip

Urad ETA v Združenem kraljestvu zagotavlja večjezične informacije o vstopu v Združeno kraljestvo. Urad je neodvisen na spletni strani in ni povezan z vlado Združenega kraljestva.


Pravna izjava o omejitvi odgovornosti

Zasebnost in politika Pogoji uporabe Pišite nam

Vse pravice pridržane. UK ETA OFFICE 2025©