Nacionalna turistična agencija Združenega kraljestva VisitBritain je skupaj s potovalnim podjetjem Expedia začela kampanjo za spodbujanje turizma v Združenem kraljestvu. Cilj kampanje “Got the Shot” je pritegniti mednarodne obiskovalce z uporabo znanih filmskih in televizijskih lokacij v Združenem kraljestvu.
“Got The Shot”: Najboljše iz Velike Britanije
Kampanja “Got the Shot” posebej izpostavlja kinematografske poglede na regije severovzhodne Anglije, Škotske in Walesa. Kampanja je namenjena predvsem potnikom iz Avstralije, Francije, Nemčije in ZDA, kar je v skladu s širšo strategijo VisitBritain “Starring GREAT Britain”.
Po podatkih VisitBritain imata film in televizija ključno vlogo pri načrtovanju potovanj. Raziskave so pokazale, da 90 odstotkov obiskovalcev želi raziskati destinacije, ki so jih videli na velikih in malih zaslonih. Zato ta kampanja izkorišča to zanimanje s serijo videoposnetkov, ki promovirajo kultne britanske filmske lokacije.
Popolna potovalna izkušnja
Tridelna serija videoposnetkov “Got The Shot”, ki jo je režiral dobitnik nagrade BAFTA Chris Faith, prinaša svež in humoren pristop k pripovedovanju zgodb o potovanjih. V videoposnetkih, v katerih nastopata komični duo Lara Ricote in Stevie Martin, se zabava prepleta s popotništvom.
Cilj vsebine je predvsem pritegniti gledalce in spodbuditi rezervacije, saj so filmske destinacije lahko nepozabna potovalna doživetja.
Vsaka epizoda se osredotoča na drugo regijo Združenega kraljestva in njeno povezavo s priljubljenimi filmskimi žanri. Kampanja ne le promovira te lokacije, temveč tudi izboljšuje razumevanje raznolikih pokrajin in zgodovinske globine Velike Britanije s strani popotnikov.
“Got The Shot”: Ikonične lokacije
V prvi epizodi je v ospredju Škotska, kjer Glasgow predstavlja odlično kuliso za vohunske trilerje. Škotska je zaradi svoje robustne lepote priljubljena med filmskimi ustvarjalci, od filmov o Jamesu Bondu do mednarodnih televizijskih uspešnic.
V drugem videoposnetku pa je predstavljen Wales s poudarkom na nacionalnem parku Bannau Brycheiniog in Cardiffu, ki sta znana po svojih epskih fantazijskih prizoriščih. Te dih jemajoče pokrajine so bile prikazane v filmih, kot sta “Doctor Who” in “His Dark Materials”, zato so sanjska destinacija za oboževalce.
Tretji videoposnetek pa je namenjen Durhamu in Newcastlu, kjer sta predstavljena njuna bogata zgodovina in povezanost z zgodovinskimi dramami. V kampanji ima ključno vlogo muzej Beamish, priljubljen muzej žive zgodovine, ki oživlja preteklost.
Digitalna strategija družbe Expedia
Expedia je ustvarila interaktivno digitalno izkušnjo v podporo kampanji “Got the Shot”, ki vključuje mikrostrani za posamezne trge. Na teh platformah so predstavljene potovalne ponudbe, izbrane poti in ekskluzivna vsebina, kar gledalcem olajša rezervacijo potovanj.
Poleg tega je kampanja zasnovana tako, da potniki na več digitalnih kanalih vidijo ustrezne promocijske ponudbe. S povezovanjem pripovedovanja zgodb z možnostmi neposredne rezervacije želita VisitBritain in Expedia pretvoriti zanimanje v dejanske obiske.
Spodbujanje rasti turizma
Vodilni v panogi pričakujejo, da bo kampanja povečala število obiskovalcev in porabo v Združenem kraljestvu.
Generalna direktorica VisitBritain Patricia Yates je poudarila pomen promocije manj znanih regij. Izjavila je, da je “Got the Shot” priložnost za predstavitev bogate kulturne dediščine Velike Britanije in hkrati za spodbujanje obiska zunaj tradicionalnih turističnih točk.
“Velika Britanija je kulisa za številne velike zgodbe, od čudovitega podeželja, bogate dediščine in zgodovine do živahnih mest,” je dejal Yates. “Got the Shot” navdihuje obiskovalce, da se postavijo v sliko in rezervirajo potovanje v Veliko Britanijo še danes.”
Rob Torres, višji podpredsednik v podjetju Expedia Group Media Solutions, se je pridružil temu mnenju in poudaril, kako lahko digitalne inovacije spremenijo turistično trženje. Z izkoriščanjem Expediinega globalnega dosega kampanja zagotavlja največjo prepoznavnost na ključnih trgih.
Foto: Mitchell Orr na Unsplash